جوشکاری

جوشکاری سیار در تهران

خدمات جوشکاری سیار در تهران

آهنگری سیار ، جوشکاری سیار در تهران ، برش کاری، نبشی کاری، خرده کاری، تعمیرات و نصب در و پنجره،، ساخت حفاظ و درب، پل روی جوی آب و پل پارکنیگ، جوشکاری پایه تخت، جوشکاری میز و صندلی، برش و فرز، جوشکاری والپست و تهیه صفحه پلیت، جوشکاری سازه نگهبان، اسکلت فلزی و … از خدمات  آبان سرویس است که در سراسر شهر تهران ارئه می گردد.

 

نرخ جوشکاری سیار

جوشکاری نیز مانند سایر امور خدماتی امری کیفی بوده و بنا بر کیفیت کار تعرفه جوشکاری سیار متفاوت می باشد. تعیین نرخ جوشکاری سیار کاملا متناسب با نوع کار، مسافت محل کار، نوع متریال مورد استفاده، نوع جوشکاری و دستگاه مورد استفاده(جوش الکترود، آرگون و…)، تعداد روز های کار، شرایط کار( کار در محیط باز، بسته و…)، درجه سختی کار و… متفوات است.

درب ورودی
ساخت درب ورودی

درنتیجه قیمت امری کاملا توافقی فی مابین کارفرما و جوشکار است و نیاز به بازدید و کارشناسی حضوری یا حتی الامکان مجازی دارد. ایاب و ذهاب، بازدید و کارشناسی در آبان سرویس کاملا رایگان است و نرخ اتحادیه جوشکاری رعایت می گردد.

[شماره جوشکار سیار]

66009394

خدمات جوشکاری در منزل

جوشکاری سیار در تهران ، آهنگری سیار، جوشکاری در منزل، جوشکاری در محل کار، جوشکاری در ارتفاع و… برخی از خدمات آبان سرویس است. این خدمات با نهایت کیفیت و دقت در اسرع وقت با اعزام فوری تیم حرفه ای جوشکاری به شما عزیزان ارائه می گردد.

کلیه امور طبق استانداردهای روز و با استفاده از مواد اولیه و آهن آلات مرغوب با قیمت مناسب انجام می گردد. فقط با یک تماس می توانید درخواست خدمات جوشکاری و آهنگری خود را ثبت نمایید. نزدیک ترین جوشکار سیار در تیم ما با شما تماس خواهد گرفت و ضمن مشاوره تلفنی، زمان حضور را با توجه به زمان بندی و وقت خالی شما هماهنگ نماید.

پله فلزی
ساخت پله فلزی

چرا آبان سرویس

این گروه خدماتی متشکل از خبره ترین جوشکاران و آهنگران است که دارای چندین سال تجربه هستند. فرآیند کار از زمان شروع تا پایان کار مورد بررسی قرار می گیرد. بازخورد شما مشتریان گرامی برای ما بسیار مهم است و همواره با استفاده از نظرات شما عزیزان به دنبال بهبود فرآیند خدمت رسانی هستیم.

این گروه از ابزار آلات و دستگاه های جدید، قوی و به روز استفاده می کند که همین امر سبب بالا رفتن کیفیت کار شده و موجب رضایت شما عزیزان می گردد. علاوه بر این استفاده از فناروی اطلاعات جهت مشاوره به شما، انجام امور سفارش، اطلاع رسانی پیامکی و … در حوزه سنتی جوشکاری و آهنگری سیار باعث جلب رضایت و بهبود فرآیند مشتریان ما شده است.

نمونه کار جوشکاری سیار

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
تماس با ما